آکورد بازنده از رضایا

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 6/8


C                        G                             Fm                 F                            C
من نمیتونم بخوابم چجوری تو خواب خوابی میشه عاشقت بمونم چه سوال بی جوابی
C                           G                               Fm            F                                 C
من فراموشت نکردم تو فراموشم که کردی این همه واسه تو مردم تو یه بار هم تب نکردی
C                        G             Dm                C                    Fm      Dm                C
عمر این روزا کوتاس خوشی این دور و وراس هرچی غصس واسه من خنده ها ماله شماس
C                  G     Dm            C           Fm     Dm                      C
کاش میدونستی چقد تو دلم جات خالیه دیگه باورم شده زندگی یه بازیه
C        G       Dm       C           C              G    Dm                   C 
منو شرمنده نکن.... منو شرمنده نکن نه دیگه  یشر این منو بازنده نکن
C    Fm    G         Dm              C         C      Fm          Dm                       C
نه منو شرمنده نکن.... منو شرمنده نکن نه دیگه بیشتر از این منو بازنده نکن
C            F               Dm                   C            Fm           Dm                C
تو کجایی که ببینی چه سیاهه روزگارم دل به هیچ کسی ندادم با اینکه تو رو ندارم
C              G                               Dm       C        Fm                   Dm                   C
من از این زمونه سیرم شاید همین روزا بمیرم تو قشنگ تر از همیشه من همون جوونه پیرم



نویسنده : دسته : رضایا , , بازدید : 3334 نظرات() تاریخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 ساعت : 13:6

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ